Thursday, October 20, 2011

YA ALLAH.

Ya allah ,berilah kekuatan kepadaku untuk hadapi semua ni. jauhkan lahh aku dari segala malapetaka dan segala fitnah2 yang mungkin aku tak perasan dan cube tahu .kau jauhkan lah aku dari segala maksiat .sesungguhnya maksiat itu akan memberi musibah kepada diriku ya allah .kau berilah kesabaran yang tinggi kepadaku agar aku dpat bertahan dengan segala ujian yang kau berikan kepada ku ya allah ..lindungi lah diriku ini ya allah .

kepada rakan2 ku. .aku syang korunk terima kasih atas segala apa yang korunk buat untuk aku selama kita berkawan .aku doakan hubungan kita akan berkekalan .jangan lupa kita akan sentiasa dalam apa jua keadaan sama ada susah atau senang . .
i love u <3 .
to aisyah syahirah .,cepat sembuh lahh awak .kita sayang kan awak .kita doa agar keadaan awak akan sihat seperti biasa ,saya try untuk luangkan masa kat hospital untuk melawat awak k.yang penting awak jangan stress n bnyak sngat berfikir pasal  benda yang tak penting k .i know awak kuat .k .
luve u <3

No comments:

Post a Comment