Monday, December 19, 2011

Wish me luck :)

Salam semua rakan blogger ,act saya tengah takut sangat untuk hadapi perang terakhir ni because i need all support behind me .perang yang saya maksudkan perang result PMR yang lagi 2 hari akan keluar .saya rase jantung saya mcam nak tercabut memikirkan keputusan yang saya akan dapat .Before that ,saya nak mintak maaf pada semua yang mengenali saya ,lau saya da terkasar bahasa atau menyakitkan hati sapa2 secara sengaja mahupun tidak sengaja ,to my famliy ,saya ak mintak maaf if my result will disappointed , i had do my best for this examination . Hanya solah hajat yang mampu saya lakukan sekarang ny ,semuanya saya serahkan kepada yang maha Esa  , dia sahaja yang tahu yang tersirat dan tersurat .Kepada semua pelajar tahun 1996 yang mengambil result pmr ,i wish u all luck . ,
i love u <3 ..

No comments:

Post a Comment