Saturday, April 30, 2011

berzina

salam.semua .okeh .korunk nmpak kan tittle kat ats tu  .hehe . sebenarnya .aku tibe2 rase mcam penting kott untuk citew title kat ats tu .sebab nya .dah bnyak cgatt .remaja zaman skunk yg makin rosak .smpai lahh melakukan zina yg berdosa besar dari segi agama islam .aku xckp aku ny bek .bgos .xpon .aku pon keluar jugak ,liar sikit ,kwang ajo .tapi kita kene da batas dalam pergaulan .aku rase mcam kesian dekat bayi yg terbuang .dah bnyak skunk ny bayi  terbuang .dalam longkang,depan masjid,tandas n mcam2 lagi lahh tempat yg ada .xksian kew?dekat bayi yg xbersalah tu ,xdpat nak hidup mcam bayi2 yg len . hidup dengan mak bpak yg sempurna hidupnya . ishh .pa sehh .yg diowang pikir .nafsu semata-mata?ehh .tau x .hidup korunk rosakkk . .aku xnak salahkan laki or perempuan .sebab zina tu xjadi kalau xda pmpuan ngn laki  .masing2 salah .sebab korunk semua lehh pikir mana yg bek mana yg buruk .semua nya kat diri sendiri .aku harap cgat2 .remaja skunk ny akan bertambah berotaj n aku ingatkan jugak pada diri aku . xsalah nak bercinta tapi batas yg perlu ,. .
jangan penah melakukan zina . .hope korunk semua lehh tima pa yg aku ckap .n post ny xda kene mengena ngn sape2 tapi ikhlas dari hati aku .n tersentuhh .bilew melihat bayi yg terbuang disebabkan zina .

No comments:

Post a Comment