Sunday, April 24, 2011

seminar target A.

salam,semua .hehe .aku ngah rajin ni mengupdate blog .law x .rase mcam mlas lahh cgat2. huahua .okeh3. actually aku nk post ny .tadi kan aku,mar ngn una pergy seminar target A dekat UITM SKUDAI. .mak aii .mmg best gilak .lehh tahan ramai jugak lahh kan .sekolah len pon ada jugak .care teknik2 nya best cgatt n senang .yg penting ada teknik kotor n bersihh .haha  . hope nak periksa pertengahan tahun ni .aku lehh wat yg terbek cgat2 . maklum lah dah nak pmr pulak huh .tawakal n redha jew lahh .kami semua gerak dari sekolah nek bas .dari kol 7.30 dah gerak n balik kol 7 gitu .lama kan seminar nya tapi xpa .hati aku puas even rase mcam bosan cgatt waktu sains .porm 1 n porm2  .tapi bilew msok porm 3 .semngat aku xterkata .haha .lagi2 bab 4 .haha .mase mula2 smpai dekat dewan kuliah tu .kene daftar dulu .so ? aku ny kan mmg muka tembok jewww .xpnah nak rase malu cgatt .so .dengan confident nya aku ngn una beratur lahh nak daftar .dak2 len semua follow belakang .bilew dah smpai kat meja daftar tu .
CIK:adik2 .ny daj target A kew?
AKU:a'a .cik dak2 target A. (aku siap dah kuarkan wett nak bayar ngn voucher)
CIK:adik .dak2 target A kat belah sana . ni tempat len .
AKU:lahh .yekew .*muka dah bengang terus belahhh .
upe2nya an .aku xtau pada masa yg sama da program len jugak kat situu .tapi khas2 untuk dak2 yg amek arab kot .patot lahh ustzah tu ngok aku ngn mbe2 aku len mcam .maklum lahh .aku ngn mbe2 aku .pakai seluar jeans .haha, pelik lahh kan cz nak msok kuliah tempat aku salah tadi .semua pakai baju kurung .mana lahh xbengang .haha .
okehh lahh .aku nak rest ny .penat cgat badan .letihh kot .nak siapkan keje sekolah lagi .sok da kelas tamabhan pulak .adoiii .len kali .aku update lagi ae....
daaa~

No comments:

Post a Comment