Friday, April 22, 2011

hidup sebagai seorang pljar krk .

salam semua,dah lama xupdate blog ny an .actually xda idea ar nak post pew .dah ilang apa yg nak post .tapi hari ni aku nak post pasal tittle di atas ni .korunk semua paham mksud pelajar .mcty lah korunk tau cz semua akan jadin peljar dahulu an .tapi aku atau pun pljar2 krk ny beza2 cgat2 .aku xpnah nak rase bgge bile aku ny peljar krk .tapi cikgu2 jew yg anggap krk ny pelajar2 nya yg berdisiplin n pandai2 .lagi2 bilew aku tahun ni nak pmr .huh .mmg bnyak lah dugaan dalam jadi pelajar krk ny .bukan setakat tu  .korunk ckap lahh .sapew kat sekolah tu yg xknal kelas 3rk2. dah 3 tahun aku dalam kelas tu .start dari 1rk2 n 2rk2. mcam2 orang ckap pasal kelas ny dulu until now . aku xesah lau cikgu2 nak pikir rk cam new. tapi aku tau kelas aku mcam mana . kami mmg xperfect even kami ny kelas rk .xpnah sekali pon . satu jew yg korunk semua patot tau .kelas aku ny kelas yg happy always , sentiasa kerjesama n jaoh sekali nak pentingkan diri sendiri . xda sapew yg tau kelas aku mcam mna . yg tau cume dak2 yg ada dalam kelas tu jew .yg tau n paham kels aku ny mcam mana . aku bgge jadi peljar kelas 3krk2 yg skunk ny ,cz kami da jugak bnyak perubahan bilew asek ditegur n diberi ceramah n lagi2 luahan hati bersama guru2 yg terlibat mase tu .cukup lahh .ngn semua yg jadi kat kiteowang .aku harap lepas ny .dah xda pew2 yg jadi . .
luv 3rk2 .<3
post ny xda kene mngena ngn sapew2 pon .ny just luahan hati aku:)

No comments:

Post a Comment